Wednesday, April 25, 2012

Label...


Alhamdullilah...Ajnie's kini mempunyai label produk sendiri...sebenarnya sbelum ni x terpikir pun nk labelkan produk sendiri..tp..bile tgk geng2 di FB melabelkan produk memasing timbul keinginan aku melabelkan produk bagi tujuan promosi dan juga yang penting menaikkan semangat aku untuk terus menjahit....

Label ni di reka oleh anak buah aku Syabira Anis...aku hanya bg tau nk mcm mn jer...terima kasih buat Syabira Anis...label ini pulak di order dari Maju Mapan Indonesia...melalui GB - Group Buy...

Label ni belum sampai ke tangan aku...Gambar ini diambil dr FB yg di tag oleh Maju Mapan...

3 comments:

  1. Ajnie....tempah on line ek...brape kos semua(termasuk kos pos)

    ReplyDelete
  2. exlusiv label ni..tringin jgk nk buat..tp tak tau bile..

    ReplyDelete
  3. Aku_tulip : aah tempah online ikt Grup Buy...RM 179.90 utk 1200 pcs...termasuk postage...

    hoyahadis : buat la...semangat skit nk menjahit..he he he..

    ReplyDelete