Tuesday, January 26, 2010

Baju Kurung Nurul Izzati...


Baju kurung Maroon ni dh lama umi izzati tempah dari aku..aku rasa dekat sebulan rasanya..tp aku ni x cukup masa...nk jahit baju ni..sementelah kainnya pun aku kena beli sekali...2 pasang di tempah oleh kkk aku tu...untuk pakai masa p kelas mengaji al-quran katanya...skrg sume ada uniform ek...dulu aku main taram jerk pki apa janji tutup aurat....

Skrg ni aku sibuk sikit menjahit Tudung DIY yang aku jual...sbb tu bj nih aku letak tepi dulu...Sblm seminggu aku keguguran aku sempat membeli kain ni...so after seminggu keguguran aku stat memotong n menjahit smpi siap...hu hu hu ..melanggar pantang aku nih...sbnarnya aku bosan...x de keje asyik tdo bgn mkn...so yg aku rest betul2 hanya seminggu...baju ni aku siapkan dlm masa 3-4 hari uk 2 psg...sbb aku menjahit sekejap2 sahaja....sebenarnya aku tkt jugak...nk menjahit...sbb mcm2 momokan yg aku dgr psl org berpantang nih...

So hari ni aku akan poskan baju ni kepada umi izzati...hope depa suka ngan baju tu...

No comments:

Post a Comment