Monday, January 4, 2010

Giveaway DELIAGARDEN..

Percubaan kedua saya untuk Giveaway...giveaway ni dr deliagarden bersempena Besday Ms. Lydia..di ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI LAHIR...dan di bawah saya copy paste dr blog Deliagarden, Hadiah yang disediakan memang membuatkan semua orang teringin mendapatkannya...saya tidak terkecuali memandangkan saya akan mendapat anak kedua dalam masa 6 bulan akan datang..mana tau rezeki anak dlm kandungan saya kan....

kepada sesiapa yang ingin menyertainya sila la ke deliagarden

HADIAH PERTAMA adalah..............


sebuah POUCH SLING exclusive made by DELIAGARDEN!!

HADIAH KEDUA....

Cutie Green Totebag/nursing bag

Cara-cara nak menang giveaway ini adalah :

Bagi sesiapa yang ada blog (bloggers):

1. Jadi follower DELIAGARDEN - dh jadi follower dah
2. Link kan blog ini di blog list anda -dh link dh
3. buat entry tentang giveaway ini - dh buat dh
4. tinggalkan comment di sini beserta link anda -dh buat dh...

Bagi sesiapa yang tiada blog :

1. Jadi follower DELIAGARDEN
2. Emailkan ttg giveaway ini kpd 5 orang dan di CC kpd deliaramone@yahoo.com
@
postkan entry ini ke facebook@website anda
3. tinggalkan comment di sini beserta email@link web@add facebook anda

Giveaway bermula pada hari ini 3 Jan 2010
close date giveaway pada 9 Jan 2010 @ 12:00 malam....
pemenang akan dipilih menggunakan random.org


OK!! HAVE FUN!! *wink* *wink*

No comments:

Post a Comment