Wednesday, July 7, 2010

Tempahan dari Sue

Kek Coklat Moist dan Bluebery Cheese Tart yang ditempah oleh Sue kawan di Ofis lama..

pertama kali menerima tempahan setelah mengambil kelas deco..


Pandangan dari atas...



Close up bunga Ros...kembang semacam..nasib la ada rupa bunga ros klu tidak nangis aku...


Dari sisi...

Hope sue suka la...dan menerima seadanya...bukan apa aku ni beginner dalam bidang deco kek ni...jadi harap faham...

semasa aku buat deco kek ni aku hampir putus asa..nasib hubby aku bagi support...semangat dia yang mmbuatkan kek ini sebegini..klu tidak lagi teruk hasilnya. berkali2 aku bgtau sue klu x berkenan x payah amik..tapi sue kata..ini dah cantik..klu sue buat belum tentu jadi cam gini..

Kek ini untuk hantaran...



50 pcs Bluebery Cheese Tart ni di order untuk makan2 je..di rumah mak cik Sue..

terima kasih sue...

No comments:

Post a Comment