Wednesday, July 7, 2010

Tempahan Tudung

Sekitar tudung2 yang telah disiapkan sepanjang tempoh masa aku mendiamkan diri...rasanya ada lagi yang aku x update..x pe la aku mls nk cr...layan jer yang mana ada...



Kombinasi warna putih+coklat tua+ kuning...membawa kelainan




Tudung Syria..




lain dari yang lain..ini kak tam yang punya..biras aku..yang tolong jual...tudung2 yg aku jahit..




Sama Tapi x serupa...perasan x ada 2 helai tudung..


ni Tudung kakak aku..saiznye di besar kan sedikit..


Circle


Leopard...




Plain...


Tudung Scallop ni mungkin saiz XXL..kot...cth tudung yang diberi oleh customer...keseluruhan sehelai tudung ni adalah menggunakan 1 mtr kain...

Sepatutnya aku buatkan anak tudung skali..tp kain tidak mencukupi....


Leopard sangat menarik...pemasangan warna awning yang telah dipilih oleh customer...



Semenjak 2 menjak ni...kerajinan nk update blog adalah..merundum...x tau kenapa....padahal byk yang aku nk update kan....

No comments:

Post a Comment