Monday, July 25, 2011

Princess Cake


Dibuat khas untuk anak perempuan aku yang menyambut hari lahir ke-4 tahun

Majlis ni dibuat secara tertutup..family members sahaja. saja suka-suka berkumpul adikberadik..


Bahagian dalam kek...African marble cake ...macam sponge kek..


Princess yang senget...

Sebenarnya dari tahun lepas berangan nk buat kek ni..tp x terbuat..cuma tahun ni terajin skit..lagipun anak dara aku tu suka sangat ngan princess...n colour pink...smpi mlm tu aku buat baju princes warna biru siap cakap kakak x suka biru..kakak suka pink...lps tu aku buat rumput hijau pun cakap macam tu juga...he he he..

Deco tu sememeh jer..hampir2 aku x nk sudahkan..tp dek kerana ayat keramat keluar dari anak dara aku. aku terus siapkan...mlm tu aku ckp.."ala kakak x cantik la kek ibu buat.." terus jer dia jawab " ala cantik la ibu buat..." masa tu dia x tau lagi aku buat kek princess..sbb patung lom cucuk lg...ble dh siap sume melompa anak dara tu...seronok...kul 3 pagi kami tidur mlm tu..

esok pagi2 terus bukak peti ais..nk tgk kek....siap x sabar nk potong....

1 comment:

  1. wahhh cantiknyer.. kalau anak saya tgk ni mesti kenan untuk birthday dia next year haha

    ReplyDelete