Monday, October 15, 2012

Baju Kurung Untuk Khadijah Annisa....

Baju Kurung ni ditempah oleh kakak aku untuk anak dia berumur 4 tahun...Kurung ini aku jaitkan dengan menggunakan English Cotton dari koleksi aku sendiri. Sememangnya aku menyimpan stok English Cotton ini untuk tempahan baju kurung kanak2.

 Baju Kurung Polkadot berwarna light purple...

Biru bunga-bunga ada rerama lagik...Model anak dara aku berumur 5 tahun..

Untuk kanak2 berumur 4- 10 tahun kainnya aku jaitkan zip bagi memudahkan mereka ini memakai kain...ada sesapa ingin menempah aku akan bukak tempahan untuk baju kurung kanak2 dari umur 6 bulan sehingga umur 10 tahun.

nanti akakn aku postkan kain2 dalam koleksi aku....dan jika anda ingin poskan kain anda saya juga menerima tempahan jahitan baju kurung kanak2.

No comments:

Post a Comment