Monday, April 19, 2010

Order


Ni sume tudung yang aku siapkan minggu lepas...ada 11 helai sebenarnya..tp 1 tu tertinggal nk amik gambar...tudung ni sume dh berpunya..

Tudung yang warna cream tu...punya la susah dapat stock kain warna tu..dh gitu..sebulan lebih customer tunggu..jadi bila dapat jer..aku pulun siapkan...sian customer..sib sabar menunggu..tp bukan salah aku jugak...dh kain kaler tu x der kt Jakel..aku x leh buat apa...

Last week aku chat ngan Kak Zati dari Pekan, kak zati suggest aku bukak tudung tu..then amik gambar 1 persatu..then sertakan sekali detail saiz tudung tersebut...juga k zati suggest aku bli kepala orang (manequin) utk diambil gmbr tudung yg aku jait...mmg cdgan tu ada dalam plan aku..tp aku belum buat lagi..alasannya...mesti ada alasan..

1. aku slalu mengambil gambar tudung2 yang aku jahit pagi sebelum pergi kerja..iaitu sblm biras aku datang amik...sbb aku akan menjahit tudung2 tu semua..hingga akhir garisan penamat...

2. Kepala orang tu aku lom beli....cadangnya nk pergi Jalan Kenanga, KL..tetapi lom ada kesempatan...nk p sendiri aku x tau area situ..nk kena tunggu hubby sama..klu sesat x der la menggelabah sorang diri...

Insyaallah aku buat 1 persatu..terima kasih atas keperihatinan K Zati...

1 comment: