Thursday, April 15, 2010

Tudung Scallop Design Baru...

Setelah berehat seketika...kini ajnie's homemade mengeluarkan design tudung scallop...huwaargh......ku x tau nm tudung ni...yg ku tau ni pattern scallop..tp ble design cam gini aku buntu...tidak pasti dengan namanya...byk sudah terdapat dipasaran...ada yang panggil tudung Nur Kasih...ntah ler...

Model muka sembab....baju pun x matching...jadi abaikan..fokus hanya pada tudung ok...bahagian bercorak...lycra printed

dan sebenarnya design tudung cam gini dh lama dalam pasaran...aku jer baru mencuba semalam..sambil2 memanaskan enjin mesin jahit aku...hu hu hu...hope mendapat sambutan la tudung ni.....sementelah customer meminta aku jahitkan tudung yang berfesyen sedikit..hasil pemerhatian dari mata aku...juga komen2 dari kengkawan...aku mencuba design ni..yg makin ramai diminati...


Bahagian plain...pilih bahagian mana yang ada suka..twist sahaja...

aku juga tidak pasti ni pattern original dari siapa mahupun butik mana...so klu sesapa rasa ni idea original depa..aku mintak halal yer...moga rezeki kalian bertambah...dan idea juga bercambah....lebih byk lg...





Pandangan Sisi Kiri dan kanan...

Komentar dari hubby aku...eh tudung apa ni???? ada org pakai ker tudung cam gini...he he he..maybe dia ingat tudung x ckup kain agaknya..aku jawab..........fesyen sayang....org pki tudung gini skrg....ha ha ha...

3 comments:

  1. weh..nk order satu tudung twist tu, cari kain lycra yang printed cantik tau..

    ReplyDelete
  2. Ajnie...dah sihat ya...alhamdulillah

    ReplyDelete
  3. k nun - ok aku p cari nnt..
    Tulip - alhamdulillah sihat dah...

    ReplyDelete