Tuesday, July 21, 2009

Crosstich 1

Crosstich ni sebenarnya dibuat untuk dihadiahkan kepada adik perempuan aku sempena perkahwinannya. Actually dh nk masuk 2 tahun usia perkahwinannya. percaya atau tidak aku belum memberikan sebarang bentuk hadiah untuk perkahwinannya. sementelah dia berkahwin semasa aku masih berpantang. ditambah lagi aku tidak mendapat sebarang idea utk jadikan hadiah aku ini istimewa baginya.

Diharap dengan siapnya crosstich ini adik aku berbanga menerimanya setelah hampir 2 tahun aku mencari hadiah yang sesuai untuk dia.
masih banyak masa yang diperlukan untuk menyiapkan crosstich ini. hasil sebigini disiapkan dlm masa 1 1/2bln memandangkan ianya dijahit hanya pada waktu lapang di opis.

1 comment:

  1. KK minat jugaklah xstitch ni..tapi takut nak mula..he..he..seronok tengok bula siap dan masuk prem

    ReplyDelete