Monday, February 8, 2010

Cotton...

Beberapa koleksi cotton yang ada dalam simpanan aku...seminggu dua ni aku gila butang dan gila cotton...ada pelbagai corak..ikut hati mau aku beli kesemua corak yang ada...tp sabar....dah ada beberapa projek dalam kepala nih...cuma x tau bila boleh buat...


Yang ni Belah kiri cadang nk buat blouse aku n kanan baju Fatin Humaira corak bunga yang hampir sama..dah lama beli lebih dr 3 bulan dah...


coklat ni aku cadang nk buat beg...yang strawberi tu aku cadang nk buat topi n beg jugak...kiut jer tgk strawberi tuh...




ha.....yang bunga2 nih aku cdg nk wat baju utk Fatin Humara...sweet sangat kaler dia...smpi aku rasa nk p bli lagi jer...yang kuning tengah tu.....x tau lg nk buat apa..yang merah kotak tu aku nk buat diapers stackers....

Then sapa rasa nk beli kain cotton diatas boleh jugak selagi stock masih ada...

No comments:

Post a Comment