Thursday, February 25, 2010

Tudung Dah Siap..

Gelap jer tudung tu..mana idaknyer..warna hitam, dark blue, cekelat lagi…gelap gelita la jadinya…dengan jurugambarnya main amik jer gambar…

Akhirnya siap jua..tudung2 itu..adui gigih akak menjahit...ha ha ha macam banyak jer eek... Tudung tu dah lama customer order dh 3 minggu..ha..ko ….amik. segigih akaak..menjahit segigih itu jugak la customer duk tunggu…sib customer x cabut lari..klu idak buleh tutup kedai mesin jahit agaknya..dah ler customer 2 3 kerat orang jer…nungu turn macam tukang jahit turun dari istana gamaknya…

Bukan apa ….sehari aku hanya boleh menjahit paling lama 2 jam itu pun jarang dpat..paling cepat 2 minit…sebab klu pembantu aku hari tu agak rajin…alamaknya aku kena tutup mesin jahit la..x larat nk silat dengan dia…bukan apa..klu kte biar dia main barang jahit kte..x lama dia bosan mula la dia nk menjahit sama..kdg2 tu dia yg suh aku bangun dari kerusi tu then dia ganti aku…kunun nk menjahit ler…hi…..nk mrh pun ada nk gelak pun ada…

Tudung2 tu alhamdullilah sume dh ada yang booking…lepas n ink jahit stock kain yg ada dulu sblm amik booking…ha ha ha mcm bisnes besar jer gaya nyer…kawan aku kt Spital tu pun aku x dan nk bagi stock baru…sabar yer puan Fiza aku tengah gigih menjahit nih…



2 comments: