Thursday, February 11, 2010

Topi....

Topi ni kali ke-2 aku jahit…dulu aku pnah buat yang pertama kat sini. he he he ada sedikit kemajuan..sebabnya dulu aku x guna interfacing..kali aku guna…so topi tu tegak berdiri.ada 3 corak. Yang pertama cream ke-2 buah strawberry yang dipetik dari Cameron Highlands Nagoya satu bertanah hitam dan satu bersalji putih..he he he…

Time aku start menjahit topi ni adalah 4.30 pagi tadi…ambek ko bangun pepagi buta menjahit topi anak. Hi hi hi cekal punya ibu…biasanya aku bangun 4.30pagi menjahit tudung tapi kali ni..aku jahit topi. Jam 7 baru siap jahit. Sbb nya aku tersalah gunting kain dan kena gunting balik..hu hu hu…tp aku nekad jugak nk siapkan sbb nk bwk p Langkawi ujung minggu nih…harap Fatin Humaira pakai la nk lindung dari panas matahari…sebab anak aku nih jenis susah nk letak benda atas kepala dia..even nk ikat rambut pun dia x suka…

Topi ni digayakan oleh mesin jahit aku sbb modelnya belum bangun tido lagi…tunggu la amik gambar di Langkawi nnt bersama topinya..ahaks..itupun klu model aku ndak ler…




Suka tengok buah strawbery tuh….comel jer….

1 comment:

  1. weh meriah sungguh topi ngko!! nak se for KA..

    ReplyDelete