Tuesday, March 23, 2010

Cerita semalam...22hb Mac 2010

Petang semalam aku berjalan-jalan dari blog ke blog craft…last aku stop dekat blog Haida…slalu aku tgk blog dia..suka tgk beg2 yang dia jahit…aku jadi silent reader jer…jenguk sana jenguk sini aku bukak DIY Bag Lover…kt blog aku pun aku dh pastu link dia..tp bukak jugak dr blog haida..tgk sana tgk sini aku print Buttercup bag nyer pattern..lama dh admire ngan beg ni…cantik jer rasa design dia..tp dulu aku mmg x der asas dlm jahit bag ni…so ni aku dh berguru ngan K. Zila aku confident nk jahit…

Bahagian hadapan dh pleat dh….kain dari Madras Textile Jalan TAR, KL

So petang smlm smpi jer umah…relax2 jap n slps bagi tudung aku jahit pada K tam, sambil tgk TB (TV org kelate panggil TB)sambil potong pattern n meneruskan proses seterusnya…smpi ler ke malam…mana idaknya berenti masak berenti mandi dan mcm2 berenti la…dh ptg sume time nk cantum tu aku konpius skit..so hold dulu..mlm ni sambg balik..sbb br print nota dia…nnt dh siap aku post bag tu kt blog…

Ni bahagian dalam beg..kain dari Kamdar, KL

Then tudung tu aku selitkan jugak…order dari kawan2 k tam, alhamdullilah rezeki….hope lepas ni ada order lagi…ada byk stock kain tudung lg dalam simpanan aku..tp pagi td aku baru jer order online dari arked desa…sblm tu aku pernah order online dari Yus butik…dan kebiasaannya aku akan ke Jakel untuk borong kain lycra…

Kain dari Yus Batik pun cukup aku puas ati..harganya pun blh tahan murah…next time insyaallah aku order lagi...lupa nk amik gmbr kain dr Yus Butik

Tudung yang dh siap…dh diambil oleh K tam pun…

No comments:

Post a Comment