Tuesday, March 30, 2010

Tudung..

Ni last week nyer production..13 helai tudung...2 dah di cilok sebelum sempat bergambar...kali ni ada versi printed lak...permintaan dari customer nk yg printed....alhamdullilah so far tudung aku masih di terima dikalangan customer.

Minggu ni saja aku aku menerima order 21 helai, tetapi malangnya byk kaler yg diorder aku dh kehabisan stock...sudah 3kali aku berulang ke Jakel...hasilnya tetap sama...kesian customer aku..tetapi depa sume cekal nk tunggu jugak smpi stock ada...so aku jait yang mana ada dulu la..


sume tudung ni belum "berpunya"

Aku juga diminta oleh customer untuk menjahit awning di 2 helai selendang customer...mula2 aku x berani terima sbb aku x tau bentuk rupanya...alhamdullilah kak tam memberi contoh selendang dia sebagai panduan...

Cuma aku x gemar menjahit awning ni... slps percubaan pertama...sbb kain selendang terlalu nipis..agak cerewet utk dijait...aku memberitahu kakak ipar ku bahawa aku dh x mau amik tempahan selendang tu...aku hanya akan menjahit sehelai yg tinggal tu aje..tapi....customer pulak merayu2...aku pulak x sampai ati......jadi........selepas itu 4 helai seledang di hantar lagi...menjadikan 6 helai selendang mesti dijahit awning..


3 baru siap....ada lagi 3...

Moga lepas ni ada lagi tempahan tudung dan customer tiada jemu memakai tudung jahitan aku..insyallah aku akan perbaiki mutu jahitan dari hari ke hari....

No comments:

Post a Comment