Thursday, March 4, 2010

Tudung...

Dan sebenarnya tidak ada n3 yang menarik pun Cuma aku mskkan gmbr tudung2 yang dah siap aku jahitkan..salah satunya aku just tukar bakrum di awning tudung jer…tudung tu biras aku punya..yang lain sume handmade dari aku..ajnie’s homemade…waalaahhhh…….kot2 ada jenama sendiri nnt kan…bestnya..berangan x sudah…….layan jer la gambar yg aku amik pagi tadi..sblm p keje…

Tudung tersebut ada yang dh di book ada yg blum..berminat ker?????????? Ha ha ha…sila order….kt umah aku ada byk lg kain lom jahit n lom ptg..plan nyer nk setel sume by nextweek…hope buleh la…senang hati..lps tu leh bukak order lg…skrg aku tutup order sbb nk setel stock kain tu dulu..



Yang corak biru nih dari lycra jakel…1 yang awning n body tu dh ada book, yang awning thai silk n purple masam manis ni dr nagoya..lom ada book lagi..



Ni dari kain cotton lycra dari jakel….sedap pki lembut jer…



Yang ni kain lycra jakel….



Yang last ni lak tudung yg aku tukar bakrum awningnya..x tahu naper jd rosak…ni tudung bukan aku jahit ok…ni biras aku bli kt mana tah..katanya…aritu dia iron awning….panas sgt kot iron nyer..awning jd menggelembung bengkok…


No comments:

Post a Comment