Thursday, March 11, 2010

Entri tah apa2..

aku x tau nk update blog ngan n3 apa..sebabnya keje aku jahit tudung ... nk update psl tudung2 ari2 sama jer aku rasa...macam boring lak...so smlm aku terima parcel dr kakak aku dari Kuantan aku kirim dia blikan benang..ha ha ha..macam la Kolompo x der benang yer...ada..tp jenama ASTRA susah aku nk jumpa.. aku kirim 2 kotak benang yg bercampur2 warna..suka tengok warna warni tu...siap ada extra benang dari tukang beli..benang utk jahit jeans katanya tu..yg ketul besar tu...FOC lagi.


2 kotak benang smpi smlm...1 kotak 10 gelung..


Koleksi Benang yang aku ada...simpan dalam TIPUware..lepas ni nk kena cari TIPPUware baru.....

aku selitkan jugak tudung yg aku jahit pagi tadi...2 helai..2 2 dh ada yg booking....alhamdullilah rezeki...


Lycra Jakel warna turqoise...


Cotton Lycra dari Jakel....tebal kain n lembut..sedap pakai...insyaallah tudung ni akan terbang ke Mekah...kerana pembelinya akan buat umrah x lama lagi...alhamdullilah..

2 comments: