Tuesday, May 25, 2010

Misi telah berjaya....

Tuan-tuan dan Puan-puan....ini lah...hasil 2 hari aku bertapa di Pekan, Pahang.....
Sebenarnya kelas dan modul dibawah dah lama aku idamkan....tetapi kewangan tidak mengizinkan...bagi yang berkemampuan mungkin tidak menjadi masalah..tapi aku sedikit tidak mampu...jd kena menunggu ada rezeki lebih utk aku attend ketiga2 modul tersebut...

3 modul yang aku amik adalah:
1. Asas Bake
2. Basket Weave & Hantaran
3. Choc Deco serta Choc Banana..

Lepas ini insyaallah akan jadi produk baru Ajnie's Homemade...


Banana Cake Choclate...




Basket Weave...


Choclate Deco....


Sempena Anniversary aku n hubby yang ke-4 tahun....pada 02.06.10...


Agak sememeh..beginner katakan...


Modul Hantaran...


8 biji kek...berjaya aku kerjakan....dengan mengikuti 3 modul

Terima Kasih tidak terhingga pada K Zati...Zati Dhati...atas ilmu yang telah dicurahkan kepada aku....kesabaran dia mengajar aku yang Zero dalam ilmu Deco Cake ini....juga masakan yang sedap dr hubby k zati iaitu Cikgu Azli..mmg sedap cikgu azli masak.....sehinggakan aku x segan nk menambah....bile taim makan....

Pesan K zati sebelum aku balik....jgn lupa untuk mempraktiskan apa yang diajar....insyaallah akan menjadi lebih baik dari sekarang....aku enjoy dengan kelas k zati....w.pun aku agak kepenatan dan agak tension bile apa yg di ajar k zati lmbt aku tangkap..nasib dpt sifu yg penyabar dan memberi semangat kepada aku supaya tidak putus asa....terima kasih k zati....


Harap selepas ini...apa yang aku rancang akan berjaya sepenuhnya...

6 comments:

  1. wahhh aritu belajar buat tudung, now buat kek plak.. tahniah... nnt bole ler ambik tempahan kek plak

    ReplyDelete
  2. rimbun: dh minat....susah pyh kte redah jugak...insyaallah...klu dh mahir leh la kte amik tempahan...

    ReplyDelete
  3. YA ALLAH Ajnie.....cantiknya² kek...bila saya nk blaja ni.

    ReplyDelete
  4. tulip : he he he terima kasih...kek tu sememeh gak..maklum la sy budak baru belajar..lps ni kena pektis byk lg...tp ble dh blaja mmg puas ati...

    ReplyDelete
  5. tabik spring kt ajnie..sanggup redah sorang ke kuantan mencari ilmu nih..semoga berjaya

    lepas nih nak belajar ape pulak? share la

    ReplyDelete
  6. deeyarn..lps ni plan nk blaja menjahit semula..rs mcm x ckup ilmu menjahit bj lg...w.pun dh dpt sijil menjahit...now tgh kumpul dana...klu ada rezeki insyaallah..blh attend kelas jahit blk...

    ReplyDelete