Saturday, May 8, 2010

Tudung Cikgu Saaedah

n


Tudung ni bersaiz XL...labuh 21inci..

Sebenarnya ini kali pertama aku mengambil upah menjahit tudung. Selalunya aku yg sediakan kain..tapi kali ni Cikgu SaedaH yang sediakan.

Cikgu saedah ini aku kenal semasa di Nagoya Wangsa Maju. ini kerana kebetulan cikgu saedah ini sedang membelek kain jersey...ketika aku smpi di sana. Setelah dia tengok aku trus dia tnya
..dik kain ni jahit utk apa...dengan ramahnya aku menerangkan 1 persatu...dan soklannya..adik jahit tudung sendiri ke..aku mengganguk. Terus dia kata ingin mengupah kerana katanya susah nk mencari saiz tudung yg dia inginkan...

dia menginginkan tdung yang agak labuh menutupi dada...memandangkan dia mengajar di Sekolah yang pelajarnya adalah kesemua lelaki...2 helai tudung ditempah...terima kasih kak saadiah atas kepercayaan. w,pun sblm ini kita tidak pernah bersua...

No comments:

Post a Comment