Thursday, May 13, 2010

Tempahan....

Sekitar tempahan tudung yang aku telah siapkan...sume order dari kawan2 k tam...biras aku..insyaallah lps ni aku nk jait tudung utk jual online pulak...moga aku boleh manage masa dengan jayanya...


Printed...awning dr plain lycra
2 helai tudung ni..






Special Order dari customer..siap bg cth tudung lg..untuk aku buat awning 3 layer ni....
Mula2 dapat sample cuak jugak memandangkan aku x pernah buat fesyen begini..tp aku pernah baca dalam internet cara2 membuatnya..jadi aku jadikan sebagai cabaran untuk aku siapkan...

satu aku buat 3 layer...satu lagi aku buat 2 layer...sbb customer sama jadi aku x nk bg sama design...bagi variaty skit hope customer aku suka...

sebab 2 3 kali jugak aku duk menetas awningnya sblm...ianya betul2 menjadi..n aku puas hati..




Double layer awning...merah dan hitam kombinasi yang amat cantik..lps ni aku nk buat untuk aku 1....he he he tahun bila agaknya...tu....



awning nya lain sedikit...aku cuba mevariatykan awning...




semasa membeli kain ni aku bertawakal agar ada yg berminat dengan design ini...alhamdullilah ada yg berminat...jadi kain design ni abis d tangan aku..

design ni cantik...tp aku x tau sama ada sesuai idak buat tudung..alhamdullilah kelainan itu pasti ada yg suka...


begitu juga dengan kain ini...alhmadullilah rezeki masih berpihak pada aku...syukur..


Tempahan scallop yang jarang aku dapat...sementelah aku belum mencuba scallop untuk jualan...tudung scallop diatas kepunyaaan seorang customer sahaja...siap bagi contoh tudung untuk ditiru oleh aku...customer ni order 5 helai sekali gus...2 telah dihantar terlebih dahulu..


Tudung plain yg biasa..juga ditempah...


Kesemua tudung yang dihimpunkan...menjadi kenangan dan koleksi tudung yang pernah aku jahit....

Semua tudung diatas telah dihantar kepada customer..semua customer aku tu..aku x kenali...


5 comments:

  1. wahhhhhh....cantik banget tudung yg putih bunga itam tu...nk satu!!

    ReplyDelete
  2. banyaknya jahit tudung! saya dah taknak jahit tudung dah hahahaa.. rasa tak pandai.

    ReplyDelete
  3. k nun : dh abis stock kain daa...
    n.a.i : tu sume orang order...jait tudung ni sng je klu dh biasa..jait blouse lg susah...

    ReplyDelete
  4. salam, base kat mane? kalau nak repair awning tudung boleh x?

    ReplyDelete
  5. sy based kt Keramat...boleh jer..nnt email la..yer

    ReplyDelete