Saturday, May 22, 2010

Yok ke Kuantan...

he he he petang ni aku akan drive ke Kuantan sorang2...aku tinggalkan anak dan jugak suami terchenta aku di KL...aku akan berada disana 3hari 2 malam insyaallah....harap petang ni aku akan selamat sampai di Kuantan dengan jayanya...ni kali ke 2 aku drive sorang2 p Kuantan..kali pertama ada 4 tahun lepas..masa tu aku otw balik kg.....nk kawin..tp singgah amik anak buah d Kuantan..dan dari Kuantan aku drive balik Kelantan....selapas itu....aku dengan rasminya...sudah ada driver x bergaji...he he he...

Aku kesana kerana ada misi....bukan hanya untuk berseronok....insyallah selepas misi tersebut berjaya aku akan postkan disini....buat masa sekarang biarlah semua tertanya...he he he ada ker tertanya2...aku je perasan sorang..ha ha ha...


2 comments:

  1. Ajnie...tertanya² gak ni....ada kelas kat sana ek....

    ReplyDelete
  2. tulip...tunggu...br smpi dr Kuantan ni...letihnye..

    ReplyDelete